ROČNÍ OBDOBÍ-VELIKONOCE, VÁNOCE, MASOPUST V KNÍŽCE-DLE VÝBĚRU.
Povídání o vybraném období s ukázkou knih a společný čtením.
Cílová skupina: MŠ, 1. ročník
Časová dotace: 45 minut
Vzdělávací oblast: Dítě a svět (MŠ), Dítě a jeho psychika (MŠ), Člověk a jeho svět, Jazyk a jazyková komunikace, Umění a kultura
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, sociální a personální
Průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova, Multikulturní výchova.
KAMARÁDI Z VEČERNÍČKŮ.
Poznávaní postaviček, ukázky z večerníčků…/ Večerníček stále provází děti do postýlek, a tak si ukážeme knižní podobu oblíbených televizních hrdinů a zjistíme, jak moc je známe.
Cílová skupina: MŠ, 1. ročník
Časová dotace: 45 minut
Vzdělávací oblast: Dítě a svět (MŠ), Dítě a společnost (MŠ), Jazyk a jazyková komunikace, Člověk a jeho svět
Klíčové kompetence: komunikativní.
S KNIŽNÍM SKŘÍTKEM POPRVÉ V KNIHOVNĚ.
Skřítek Hašpršpula se ocitl v knihovně mezi regály knih v knížce Tajemství jedné knihovny od spisovatelky Evy Dolejšové. Zábavnou formou seznámíme skřítka i děti s knihovnou a naučíme se vybrat pro sebe zajímavou knížku.
Cílová skupina: MŠ, 1. ročník
Časová dotace: 45 minut
Vzdělávací oblast: Dítě a svět (MŠ), Jazyk a jazyková komunikace, Člověk a jeho svět
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, pracovní.
NAJDI MĚ. LESNÍ,MOŘSKÉ, A POD ZEMÍ DOBRODRUŽSTVÍ S VLKEM BERNARDEM.
Cílová skupina: MŠ, 1. ročník
Časová dotace: 45 minut
Vzdělávací oblast: Dítě a svět (MŠ), Dítě a společnost (MŠ), Jazyk a jazyková komunikace, Člověk a jeho svět
Klíčové kompetence: komunikativní, k řešení problémů.
OTESÁNEK-MARIE TETOUROVÁ-POHÁDKY
Cílová skupina: MŠ, 1. ročník
Časová dotace: 45 minut
Vzdělávací oblast: Dítě a svět (MŠ), Dítě a společnost (MŠ), Jazyk a jazyková komunikace, Člověk a jeho svět
Klíčové kompetence: komunikativní, sociální a personální.